onsdag 27 februari 2013

Åh soliga onsdag!

Jag tänkte att jag skulle göra min frukost lite nyttigare och skippa smaksatt yoghurt med flingor. Så nu är det naturell fil med frön. Skålen ser ut som ett jävla fågelbord.
Det blev solrosfrön, pumpakärnor och linfrön, och sen för att få lite roligare smak än bark så har jag ett lager kanel under fröna. Så det är som ett juligt fågelbord!
Fastnar i tänderna gör det också...




Det här är jag på morgonen, dock minus sällskapet och att det är utomhus.

Egentligen är det värsta jag vet folk som hela tiden pratar om att de har varit på gymmet hit och dit. Ingen bryr sig, fatta.
Men eftersom jag har problem med knäna är det här en ganska big deal. Jag tänkte nämligen sticka ut och lufsa idag! Och sen försöka springa så mycket som knäna pallar med. Har jag tur så kan jag springa mig i form till sommaren då. Men som sagt så är det bara en plan, men jag hörde nånstans att om man har mål så ska man skriva ner dom för att de ska bli mer verkligt eller vad man ska kalla det! Så jag gick halvvägs :)

Äntligen verkar solen ha hittat fram till Jönköping! Och det vankas plusgrader framöver! WOHO
(som svensk är man ju tvungen att lägga in minst en mening om vädret!) 


Sista tre då:

  • JAG VILL JOBBA
  • Mitt hår ser ut som en höbal. oj oj oj....
  • Match mot HVs u-15 ikväll, ska bli riktigt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar