torsdag 27 september 2012

Hur ska det gå?

Yes, tesen är bekräftad. Träningarna går mycket bättre om jag har rört på mig på dagen! Så idag åkte jag till A6 och köpte nagellack och lite hudkräm, och sen vidare till Kinnarps för lite gym.
Det går bättre och bättre med löpningen, men om jag tar i för hårt får jag ont direkt. Vår fysio, Stålis, undrade hur det var med blödningen i baksida lår så jag svarade att det hade blivit bättre! Däremot råkade det slinka att knäna gör lite ont och genast var han på om att klämma på fästena uppe i höften. Vet att jag måste men det är döden. They tried to make me go to rehab, I said, No, no, no.

Självklart tajmade jag HVs herrar i gymmet imorse, men hade kört nästan alla övningar så det var lugnt. Hursom, det jag ska komma till är iallafall att jag ska gifta mig med en norrlänning. Yepp. Det florerade lite norrländska i gymmet och det slog slag i saken. Efter lite överläggande med hockeykollegor kom vi fram till att det var ett bra beslut!


Fredag 120928 14:00 avgår bussen från Kinnarps till Leksand. Alltså blir det en HH (hotellhelg)!
Måste träna lite innan vi åker om jag ska ha en chans mot latmasken.  Mina planer på att bli en träningsnarkoman går sådär, men jag ska göra en ärlig satsning!

I wish I had the confidence of Napoleon and the shoe collection of Marie Antoinette.





Tre snabba: 

- Det går tungt för AIKs herrar och det svider litegrann.
- Idag drack jag svart kaffe utan socker. Det var godare än jag trodde.
- Vår matris är kung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar