onsdag 26 september 2012

Samma gamla visa men jag vet inte vad det är för låt

Jag har tagit bort mina naglar. Det är som att själen går sönder varje gång en nagel lossnar.
Ni som har haft gelenaglar förstår, ni andra kommer aldrig att göra det.
Allt som återstår nu är mina korta tjocka fingrar, inte en gnutta livsglädje kvar i mina stumpar.
Så imorgon måste jag iväg till A6 och köpa nagellack för att stärka upp naglarna igen, dom är tunna som höstlöv.

Träningen idag gick sådär. Har fått en konstig känsla i kroppen, känner mig tung och mår tjyvens när jag anstränger mig. Tror jag måste aktivera kroppen de dagar jag inte jobbar, kommer förmultna helt annars. 

Förresten ser det ut som ett taikonläger i mitt kök. Disk diskar tydligen inte sig själv.

Ikväll saknar jag pappa litegrann

På landet

på landet igen, fett glada.

På Läskeblaskeön. 

Im coming for you....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar