lördag 20 april 2013

jag är på gång, jag är laddad!

Äntligen har jag fått igång mitt internet!

Vad är det som har hänt nu då under denna bloggtorka?

Att jag har köpt en lägenhet är väl det som definitivt kommer att gå till historieböckerna iallafall! Den ligger i Edsberg, ca 15 min från stora staden.
Det är inte så mycket som måste göras vilket är skönt, förutom att tapetsera om vardagsrummet och måla mitt sovrum. Även klädkammaren har börjat göras om, har storslagna planer för det rummet! Bilder kommer givitvis!

Jaha, planen var ju egentligen att jag skulle köra Fitnessfighten den här månaden. Men ni får en gissning om det har gått eller inte.
Jag har ju redan skrivit tre inlägg om hur slitit jag har det med jobb så jag ska bespara er den läsningen.
Men det har iallafall inte blivit av med träningen hursom, men portionerna har jag dragit ner på, och så äter jag inget sött, inget bröd. Ah men ni fattar!

Och det bästa är att sötsuget har försvunnit helt. Men det medför dock sug efter annat... tänk er tillexempel en fet potatisgratäng med mycket ost. Eller en polarmacka med smör och ost...
Gud jag börjar typ dreggla!


Nej nu ska jag byta om till min kädiga ikeaklädsel! Kött 10 timmar och ikväll är det fest!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar