fredag 5 april 2013

Jag gör det fast ingen verkar tro mig

Aprils första vecka och tillika min första arbetsvecka börjar lida mot sitt slut. Bara helgpasset på Ikea kvar, sen börjar det om. Igen. Igen. Igen. Igen... Två månader framöver kommer jag vara nästintill gömd från omvärlden. Fan det är så att man blir illamående.
Men när jag tillochmed måste gå tidigare från ena jobbet för att hinna till det andra samma kväll då känner jag mig... Ah jag vet inte!
Älskar mina jobb onekligen, men jag har hört om något som kallas fritid. Antar att det får fortsätta vara en myt.

Ikväll ska jag och Sofie jogga till sats i Väsby, ca en mil totalt. Får se hur mycket knäna pallar, men hey, KRIGA!

Nej usch vad jag har klagat! Förlåt!
Men solen skiner iallafall och snart är det sommar! Den ska jag avnjuta på min balkong! Alla är välkomna på grillning hos mig! :D

In till bunkern igen, lunchen är snart slit! Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar