söndag 10 mars 2013

Men baby, om det ändå var så enkelt.

Oj oj!

Fick skäll av mamma för att jag inte har uppdaterat nånting! Men hallå, jag har haft fullt upp!

Var i Stockholm en snabbis över söndag-tisdag för ett viktigt bankärende. Egentligen gillar jag inte att samla vuxenpoäng, men jag måste erkänna att det var en ganska stor inkassering av points!
Fan va skönt det är att komma hem alltså. Man blir ompysslad, kan dricka direkt ur förpackningen och bara vara! Me gusta

I söndags svängde jag förbi Patrik i Mjölby och plockade upp honom, och så följde han med mig till Stockholm för att träffa sin syrra som bor i Sumpan.
Under dagarna jag var där hängde jag med Sofie och Lisa, och det kändes som om allt var som vanligt fastän Sofie ständigt kom med pikar om att jag bor på landet.
Tisdag eftermiddag åkte jag förbi Sumpan och plockade upp Patte igen och vi åkte ner till Jönkan igen! Så sen i tisdags har han varit här och det har varit jättemysigt.
Men idag är det dags för honom att åka hem...

Dock finns det en sak som jag hatar med att komma hem. Grejen är den att de har ställt in Sofies gamla säng i mitt rum eftersom hon fick min gamla. Det är den värsta, hårdaste, vidrigaste sängen jag någonsin legat i. Får ont i ryggen bara jag tänker på den...
Men eftersom min pappa är så snäll så bytte vi nu när jag var nere och han sov i den istället!
Har egentligen aldrig fattat folk som säger att de älskar sin säng och längtar hem till den. Förns jag köpte min nya säng, fan det är det absolut bästa som har hänt mig! Älska IKEA som levererar kingliga sängar <3


 

Jag hejade på Anton Ewald igår! Dels för att låten är king och att dansen är så jävla ball. Men det som har gjort att jag har kollat på det här klippet typ 14 gånger den senaste veckan är den där bakgrundsdansaren, med sån där välvårdad frisyr!


Måste nog kolla en gång till.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar