tisdag 19 mars 2013

ödesveckan

Det sliter på en att jobba 7-16 varje dag, det kan ni skriva upp!

Idag var jag tillexempel så trött efter jobbet att jag stod lutad mot en disk i affären i säkert tio minuter och bara stirrade på mejerihyllan. När jag hade parkerat hemma så satt jag kvar i bilen i två minuter och bara va.
Men det är bara två dagar kvar så jag biter ihop!

På jobbet håller vi på att bygga om i entren och självklart ligger Hanna Lindström i spetsen för all montering! I fredags och igår så jobbade jag med Albert, men idag var jag ensam. Till en början tänkte jag att 'fan det kan nog bli ganska skönt att va ensam, lyssna på lite musik och bestämma själv när jag ska äta lunch'. Kan ju tala om att efter en halvtimme var jag less. Sjukt less. Men imorgon och på torsdag är det jag och Stina som kommer köra så att det ryker!

Förresten, när jag stod där i affären så täntke jag att jag skulle köpa en burk cola. Men jag slogs mot latmasken, drev den ner i den mörka avgrunden den kom från med ett svärd!

Handalf vs. latmasken
Needless to say, det blev ingen cola!

Nu ska jag laga lite pasta med bakånesås (baconsås för er som inte förstår svenska) och sen blir det soffläge, är ju faktiskt träningsledig idag så det ska jävlar i mig utnyttjas!


Hej mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar