tisdag 26 mars 2013

Aho what a feeling!

Semester!! Äntligen är det dags för mig att ta en välförtjänt semester!
Var bär det av då undrar kanske du? Ska du se nått av världens sju underverk? Blir det sol och bad, två veckor i Turkiet? Skidsemester i Åre eller varför inte en sväng till Sälen?

Nej. Jag ska till Sundsvall.
What up party people?!

Patrik, som jag ska hälsa på, bor strax utanför metropolen Sundsvall så imorse, 08.15, klev jag på tåget på Stockholms central. Snabbtåg som går i 200km/h is my kind of train, I tell you!
Sätet likar mer en kontorsstol, så det är tur att man inte väger upp mot hundra pannor!
Och på tal om det är så är det en tjej i Sundsvalls hockeylag som vägde 100 kg!!! Kan ni förstå?! Hon var iof väldigt lång, but still!
Snacka om att dra upp medelvikten på laget...

Nu har jag flyttat från Jönköping hem till Stockholm! På en handvändning så var jag hemma igen men packning och allt!
Tack till mamma och pappa som alltid ställer upp 120%! <3

Mer info om vad som kommer hända härnäst kommer snart! Måste få bitarna att falla på plats bara sen får ni veta allt!
Även ett 'tack'-inlägg kommer att komma tillägnat HV71 Dam!

Nu måste jag fortsätta spana ut genom fönstret, eller det kanske blir en sväng till bistron! Förresten, borde inte Söderhamn ligga söderut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar