onsdag 13 mars 2013

Morötter är underskattade

Igår var första gången i mitt liv som jag fick skavsår på armbågarna efter att ha hängt på en kundvagn i 5 timmar.

Jag var alltså på Ullared igår. Kundvagnarnas mekka. De dumsnålas smultronställe.

Det blev inte så mycket handlat. Dels för att Ingvar Kamprad har sponsrat dåligt den här månaden men också för att det inte är någon idé att släpa hem massa saker som jag ändå inte har plats för
En tröja, två nagellack och tandborstar var det jag köpte. Och en jättefin sjal! Jag är nöjd

Och jag såg Ola-Conny! Det ni!! 



Min kundvagn hade eget namn, wadup!
Överallt.


Jobba hela nästa vecka! YES






Veckans låttips
Maltegrisen älskar kli!

Nu ska jag posta ett brev och svänga förbi dammen och matar änderna med mitt gamla bröd!
Känner att det kan bli en rätt så bra dag idag.

Mamma jag hälsar till ankorna från dig då? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar