fredag 18 januari 2013

Hasse Hansons relationstips

Veckorna går så fort nu att det nästan är på gränsen till deprimerande. Snart är man pensionär liksom.

I onsdags åkte jag till Patrik efter träningen! ("så sent?!") ja men det blir typ alltid så eftersom han har sin hockey och jag har min. Annars skulle vi aldrig ha tid att ses. Och så vill man ju inte ha det direkt!
Det var som vanligt jättemysigt och han är världens finaste människa, som faktiskt, till skillnad från tidigare erfarenheter så är han nån som man kan ha en normal diskussion med! #påtiden #tack

Nu över till något helt annat!

Johan Glans är Sveriges roligaste komiker. Det är något med hans dialekt och helylle-svenska sätt som gör honom så fantastiskt rolig.
Det  här är mitt och mammas favoritklipp med Johan Glans, Stockholm Live 2007.
Och älskar när han ska prata stockholmska! fuuuunney


Nej nu ska jag ut på promenad innan träningen! Ryktet säger att det ska vara svinkallt ute! brrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar