tisdag 29 januari 2013

Love that will set you free

Äntligen.
Nej men asså äntligen!!

Första vinsten för säsongen kom i helgen! Vi besegrade Segeltorp borta med 2-3 efter förlängning!
Och självklart är det människor som ser ett ypperligt tillfälle att göra narr av oss. Jag skiter i om "det var ju bara på skoj!", för vissa saker behöver man liksom inte kläcka ur sig. Fruktansvärt tråkigt...

Prova själv att komma upp som nykomlingar i serien och förlora 22 matcher i rad. Nej men gud förlåt om vi blev glada!
Kliv ner från din höga häst istället.
Här kan man se en intervju med vår målvakt:
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/jonkopingsnytt/antligen-seger

Nog om det. Man ska inte låta människor dra ner en. Det kommer varken jag eller dom långt på...

Idag blir det jobb mellan 14.30 och 20.00, en riktigt skum tid men skön för då hinner jag ta en sovmorgon, göra lunch och träna!
Behöver fylla på med endorfiner känner jag, mått så himla konstigt den senaste tiden :(

Förresten:

Jag har blivit beroende av mobilspelet Candy Crush. Jag tror att 85% av laget är det med. Det är iallafall ett jäkla nötande!

Below my feet är den hetaste Mumford-låten just nu: Mumford & Sons – Below My Feet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar