onsdag 30 januari 2013

Know my ground

Yes, idag blev det två fyspass eftersom jag missade isen pga jobb.

Först cykelintervaller: 20 arb vila 10 sek, 12 st - 5 set
Träsmak i röven summerar det hela lite för dåligt men ni förstår kanske ändå.

Sen jobb 16-20.

Därefter direkt till hallen och ner i gymmet! Blev lite ben, bål och armar. (eh.... hela kroppen alltså?)
Hv71 har anställt en PT som är ansvarig för fysträning bland ungdomslagen. Han heter Kelvin och är från England, världens coolaste kille!
Så där står jag och ska precis köra det andra och sista setet på chins. Obs! två min innan detta set så har jag precis maxat i chins. Hoppar upp och kör tre och ba nej jag orkar inte fler.
"korsa benen" säger han på tokbruten svenska! "Kör upp till tio!!"
Eh skjut mig i arslet tänker jag! Det finns inte en jävla sportkeps att jag orkar köra sju chins till!!
Vid 8 st är jag redo att släppa taget, jag skiter i om han håller i mina ben fortfarande! Det är värt att slå halvt ihjäl mig resonerar jag.
"KÖR"
Med ett ansiktsuttryck som en skitnödig apa krigar jag mig igenom två till.
Nu kan jag knappt lyfta mina armar.

Så jävla nöjd!

Annars har det varit en lugn dag! Har levlat som en gud på CandyCrush och är nu på 45. Känns som om jag kommer bli kvar där ett tag...
En kopp kaffe på det här så kommer jag må bra!

Vi hörs imorgon!
pussar

1 kommentar: