fredag 4 januari 2013

Min prinsessa

Det är inte varje dag någon kallar en det <3


Hanna Lindström ska ge fan i att betala med kontanter. Förstått? Hon klarar inte av det.
På vägen hem från träningen skulle jag stanna och köpa matlagningsgrädde och som tur nog hade jag lite småskrammel i fickan eftersom jag åkt ifrån plånkan.
10 kronor blir det, säger kassörskan.
Varpå jag ger henne 11 kronor. Och en sekund senare sticker till henne en krona till.
Nej, 10 kronor, upprepar hon.
Jag bara står där och tittar på henne. Skamset får jag sträcka fram handen och ta tillbaka två kronor.

Till mitt försvar så stod jag i helt andra tankar, för det var ett 10-tal småtjejer framför mig och alla hade köpt samma sak. Ett grönt pringlesrör och en flaska blå Powerade.
 Men är ju så van att betala med kort och då behöver man ju liksom inte räkna. #AvgåHjärna

Imorgon är det fullt upp.
10.00 almisåkning med Sara, Sofia och Matilda.
12.00 lunch
14.00 JVM-final Swe-USA
16.00 Hv71-Timrå

Galet späckat schema brorsor!
Och ändå sitter jag uppe och skaver nu utan anledning. Behöver ju liksom all skönhetssömn jag kan få.

Senaste nytt:
 
Hv71 dam tar över rättsväsendet. Alla brottslingar kommer nu få sitt straff bedömt av oss.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar