måndag 21 januari 2013

i can tell by the way you carry yourself

Mamma och pappa har vart nere i helgen och matbombat. Tackar mina lucky stars att jag har så bra föräldrar.

Senaste veckorna har varit lite livsstress. Det ska planeras hit och dit, saker man inte kan bestämma förns man vet hur det blir med en annan sak och hur ska det gå ihop om det blir så då? Förstår ni?

Ont i skinkorna har jag också... Trodde först att det var någon skum träningsvärk. Men nej, jag rasade så många gånger i helgen att jag har en alldeles blåslagen bakdel! Men utan blåmärkena då eftersom jag är inkapabel till det. Måste ha riktigt köttiga artärväggar....

För övrigt tycker jag Mattias Karlsson, back i HV, ser ut som en blandning av Per Ledin och Sebastian Ingrosso.

Dagens hyllning:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar