söndag 16 december 2012

Ah men du är väl för tjusig

Denna helg har jag spenderat i Mjölby. Staden med en jättestor potatisrondell. #Fantastiskt
Patte hade till allas stora glädje äntligen rakat av sig skägget! Han och Emil hade varit på julfest dagen innan så ljudnivån var tämligen låg.
Annars var det en väldigt mysig helg <3

Nu i veckan ska jag bejaka mina matlagningsskills och göra egan köttbullar till julfesten på torsdag. Det lär komma bildbevis på hur fantastiska de blir.
Och när vi ändå är inne på mat så kan jag tala om att jag är inne i en "jag är så jävla hungrig hela jävla tiden"-period. Det är olägligt eftersom jag är så satans less på att laga mat + att jag sällan har något hemma. Inte så att jag skulle vilja dra i mig en 1.5 kg godispåse, det kanske bara är för att jag är uttråkad.
Det är inte vad vi skulle vilja kalla väl-tajmat.

Nu är Lisa snart hemma från landslagsskit så då är det skypedags! #påtiden
bada bada bada


Är egentligen inte alls sådär tjock och..
keff. Men jag älskar att bada badkar
En tätort på en slätt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar