lördag 22 december 2012

Det nalkas juletider

Nu i efterhand känns du som en nio månader lång och jävligt dålig fylla.
Vi tackar fan att den är över.




Äntligen har jag kommit till landet! Det är typ fyra meter djup snö och isbjörnar på vägarna. Inget skämt.
På landet är det inga 160-sängar inte. Här är jag och Sofie undanstoppade i vårt 7 kvm stora gemensamma sovrum. En våningssäng med skummadrasser är det vi har att tillgå, men tro satan va gott jag sover! Det är något speciellt med att vara på landet, kan inte riktigt sätta fingrarna på det. För dels känns det som om tiden står stilla och det inte finns ett måste inom synhåll, men samtidigt känns det som om man missar allt. Inte för jag vet vad det är jag missar, men nått....

Imorgon ska vi ut i skogen och jaga grannar. #klassiker
Nej men vi ska hitta en gran att ställa framför huset, eftersom det inte finns en sportslig chans att vi får plats med den här inne. 

Det kommer mer sen... nu vill jag bara sova


En ung morfar
Eller är det Draco Malfoy?

Min hund är en snyltare

Pappa och hans älskade snöslunga

Jag i min whiskey-tröja från Irland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar