söndag 2 december 2012

Don't let your heart grow cold

Det känns som att jag förtjänar en klapp på axeln efter att ha struntat i att köpa pizza till middag! Istället blev det biffar med ungsrostade rotfrukter och stekta champinjoner! Okej jag vet att det kanske inte passar ihop direkt, men va fan, huvudsaken är väl att jag blir mätt?
Förresten är lövtunna ungsrostade palsternacksskivor skitgott!

Hockeyn kan skita sig just nu. Inget går vår väg. Det suger.
Nog om det.
Men:
När matchen börjar kl 13 betyder det att den är färdigspelad ca 15. Om jag då kommer hem vid ca 16, förstår ni hur mycket tid jag har resten av kvällen då eller?! Det är så att jag kan tapetsera med den!

Det var julmarknad i Smedbyn idag! Ska såå åka förbi där nästa söndag, om det är något då förstås!

Glad advent allihopa! Idag hoppas jag att ni har tänt det första ljuset (annars ligger ni efter) (dock inte så långt efter mig som inte ens äger adventsljus. skäms)

Idag är det första advent!
Superfina adventsljus från IKEA


OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS
Här är länken till mina guldklimpar Ida och Maja!
En fantastisk blogg om hockey och hur man levlar på Farmville!
http://stjarnstatus.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar