måndag 3 december 2012

The people of tomorrowland

Det känns som om jag fick massvis med saker att skriva om. Men nu har jag glömt bort det.

Jag har fått ett blåmärke på insida lår och det gör pissont. Men tror ni att det syns eller? Nej. Och jag tycker det känns orättvist.

Börjar även tro att jag lider av dåligt minne, eller vad man nu ska kalla att glömma saker i mataffären. Hittills har jag glömt en paket tuggummi och presentsnöre. Tillsynes småsaker kan man tycka men inte desto mindre retligt när man väl behöver de där sakerna. #avgåHannashjärna

Här i Huskvarna är det kallt som fan och det snöar. Ser ut som att mitt vad om att allt skulle försvinna inom en vecka håller på att skita sig. Kallt ute betyder dessvärre även kallt inomhus. Igår behövdes 27 ljus för att det skulle bli någorlunda behagligt i lägenhet 28. Och då kommer vi in på min nya hobby! Nämnligen att försöka använda en och samma tändsticka till så många ljus som möjligt!
Pappa kan du inte komma ner till mig och fixa mina satans element!
Avdelning: Vad är en elementnyckel? eller möjligtvis: Händig man sökes!

Om någon har tips på klänning till en fest med klädkod smoking tar jag mer än gärna emot det! Har panik och det är hela 27 dagar kvar. #satan #manfårvastressadredannu #skullebehövaklippamigockså #jagavgår.

Avslutar dagens morgoninlägg med en bild på min husgud: Lars Winnerbäck


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar