lördag 8 december 2012

Något för den som väntar

Mjaha....

Den här dagen blev inte alls så dålig som jag hade förväntat mig. Några tjejer i laget åkte till Ullared idag och egentligen var det tänkt att jag skulle följa med, men igårkväll kände jag att nae jag pallar inte.
Bestämde istället med Sara att det skulle sitta fint med lite allmänhetens åkning! Andrea kom till hallen när vi var klara och så åkte vi till A6. Rockade pensionärerna inne på Claes Olsson bland annat. Och så kom jag och Andrea fram till att vi båda är där rätt 'mycket', hon för att hon tycker det är kul och jag av nån annan outgrundlig anledning.
Fick nån present inhandlad och det är väl alltid nått att hänga i granen.

Har varit skitsugen på att baka i typ en vecka, så när jag kom hem så slog jag slag i saken och gjorde en tigerkaka! Mumsigt, men jag slänger den nog imorgon, för Lindström behöver inte sånt. (bäst jag går och tar en bit nu....hoho)

Har sett klart alla avsnitt av Game of thrones och nya avsnitt kommer inte förns i mars! Då kommer jag ju ha glömt allt!! Hallå hur tänkte dom där?!
Nu när jag har sett allt som finns att se av GoT så slog det mig att det som de måste ha lagts mest pengar på är två saker. Blod och vin. Och då kommer nästa tanke, vad dricker de istället för vin, för de kan ju omöjligt hälla i sig riktigt vin?! Jag skulle sätta mina pengar på typ svartvinbärssaft.
De skulle ju kosta extremt mycket om de skulle ta in riktigt vin och öl. Spontan tanke bara sådär!

Jag har för första gången handlat över nätet!! Det var nästan lite för lätt för att det ska bli en engångsföretelse... Men det blev iallafall en svart klänning till nyår. Skulle lagt upp en bild med dont want to ruin it liksom.

53
Visningar hade jag igår, nytt rekord!
Grattis till mig

Sista:
- Kan någon någonsin minnas när Darin hade de två populäraste sångerna på Spotify sist?! Nån?
- Vinsten – Luckiest Girl
- imorgon vinner vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar