fredag 14 december 2012

on fire

Urgh.... ja jag vet att jag har sugit på att uppdatera, men va fan, inte vill väl du läsa om ingenting? För det är precis det som har hänt den senaste veckan.

Kan rapportera att jag endast har 9 kaffekapslar kvar. Eftersom det är Nespresso-kapslar kan man inte köpa de var som helst heller. Så när jag kommer hem får mamma och jag åka till deras affär och bunkra.

Har tränat extra mån, tis och idag, och idag märktes det verkligen att jag har slarvat med maten. Oh boy. Kände mig helt under isen (fastän jag var i gymmet hehe) och orkade inte köra allt som jag hade tänkt. Så åkte hem och gjorde en ordentlig lunch eftersom jag ska första va med när Sjölins farsas företag ska lira match och sen har vi vår egna träning. Lite blåbärssoppa därimellan och man kommer må som en kung! Sen är ju bara problemet middag när man kommer hem.... fakk

Sen kan jag ju passa på att återigen rekomendera stjarnstatus.blogg.se. Just nu är de iväg på landslagsläger! Spännande :)

Lampbyte

Den här hittade jag på Twitter.
Fruktansvärt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar