fredag 7 december 2012

jag skulle ge dig allt du pekar på

Ni vet den där känslan av skam som går ända in i märgen? Det känns som om alla vet och alla kommer prata om det.
Ska väl egentligen inte bry mig för det är inte det som är det väsentliga, men det fan kliar i hjärnan.

Har fastnat för HBO-serien Game of Thrones! Matade 3x50min avsnitt igår, så nu har jag sett klart hela första säsongen.
Nu kommer det tydligen drakar också
En dvärg som ligger runt...


Moralen himself

Äcklig ungjävel med storhets-
vansinne

Hon tycker tydligen incest är ok.
Snygg









Känns inte riktigt som att dessa bilder kanske promotar serien så bra, men det är faktiskt väldigt bra! Välgjort och påkostat som satan!


Vaknar upp och till min förvåning har det slutat snöa. Efter tre dygns konstant snöande tyckte nån att det räckte, inte en sekund försent om du frågar mig!
Dock är ju fördelen med snöande är att temperaturen oftast stiger, för nu är det uppehåll och -17 grader. inget skämt. Så jag tänkte att jag skulle ta och gå en promenad nu :)

Avslutar med lite bilder så att det blir lite roligt iallafall....

www.stjarnstatus.blogg.se
Ett måste!
 

"Nya" kläder på kneget

Får ett sms av Fridh igårkväll.
HUR SJUKT?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar