onsdag 5 december 2012

i wear my heart upon my sleeve, like a big deal

Idag var jag ute och lufsade i snökaoset! Det är lite fascinerande att ju sämre väder det är, desto mer taggad blir jag på att sticka ut och springa. Hur som, så kom jag inte så långt för det var dåligt skottat och jag valde löparskor över snöskor. Kände även av hjärtat igen så det var inte alls bra... Men jag kom iallafall ut och det är det som räknas.

Sen åkte jag till A6 i hopp om att hitta iallfall en julklapp. Definitivt över förväntan att jag lyckades skramla ihop fyra stycken faktiskt. #KlartGodkänt
Nu när man har flyttat hemifrån och bor ensam så skulle jag helt ärligt klara mig utan en endaste klapp! Bara att få komma hem till familjen och mina vänner skulle va den bästa av julklappar!

Äntligen har jag fått tummen ur och hängt upp mina julkulor i fönstret. Det ser klent ut med så små kulor men jag bara måste säga att jag har ögonmått som ett jävla lejon! Perfekt i höjd med varandra, harmoni. 

Fick precis en inbjudan till en studentskiva i vår. Nu börjas det igen. Ragga, supa och slåss. Och självklart: "vår skiva var minsann mycket bättre!" och "på min tid, ja då..."
Men som alltid handlar det om att visa vägen för de unga själarna!

Bara måste tipsa om Oturs-Olga på Twitter! En svensk version av Bad Luck Brian. #FruktansvärtRoligt
https://twitter.com/OtursOlga
Nu tackar Oscarsgatan 6, 3 tr för sig!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar