torsdag 20 december 2012

Streams of whiskey

Nu har jag köpt alla julklappar! Och eftersom pappret tog slut så är det bestämt att det inte blir fler.
Min fråga är bara hur jag ska slå in en elefant!? Hoppas inte min hund Malte läser det här, för han ska få en jättestor gosedjuselefant i julklapp! Så säg ingenting till honom..
Och till julfesten råkade min klapp kosta lite mer än 50 spänn, men om vi ska va realistiska så får man fan ingenting nu för tiden för 50 riksdaler. Ett bra rim skulle jag gärna hosta ur mig också men det är inte min starka sida... we shall see!


Jag har väl inget intressant att förtälja men kände att det var dags att uppdatera.
Ikväll blir det som sagt julfest med laget och jag håller mig nykter av nån jävla anledning. Gjorde ju köttbullar i veckan och jag tyckte de blev jättegoda, så vi får se vad tjejerna tycker!

Upp imorgon early as fakk och brumma hem till STOCKHOLM! Ska hem till Lisa och äta mat och fika med tillsammans med Sofie.
Och på kvällen plockar vi upp morsan och åker till landet, har inte varit där sen i juli så längtar som tusan!

Av någon anledning känns musik från Irland som julmusik just nu!
The Dubliners – Whiskey In The Jar
The Pogues Featuring Kirsty MacColl – Fairytale Of New York
The Dubliners – The Rocky Road To Dublin
The Pogues – Sally MacLennane
The Dubliners – The Auld Triangle - 1993 Digital Remaster
The Pogues – Streams Of Whiskey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar