lördag 3 november 2012

"ta ner fötterna från bordet"

0800 ringde klockan och det var dags att kliva ur sängen. Det har aldrig varit så lätt att komma upp som det var i morse! 09.15 (faktiskt på klockslaget) satte jag mig i bilen och följde skyltarna mot STOCKHOLM!

Stannade ju som tidigare nämnt i Linköping för att reka löpartightsen, och jag kan ju bara meddela att de bara fanns i XL. Tröstköpte två tröjor på Lager 157 istället.
Och jag var tvungen att fylla på spolarvätska också, var fan är farsan när man behöver honom?!

Några snabba om Stockholm:
Världens finaste stad!
Fler radiokanaler - mer reklam. Har glömt bort hur mycket blippande mellan kanaler det blir!
Omkörning i avfartsfilen - en självklarhet.
Bilar. Överallt bilar! Äntligen händer det något när man är ute på vägarna.

Fan va skönt det är när morsan och farsan rår om en alltså! Att bo själv sätter sina spår. Här hemma finns det mat i kylen och i skafferiet, det har jag inte hemma. Och sen har dom saker på väggarna, det har jag inte heller. Kanske ska komma hem lite oftare?

Sista utsikten över Vättern

Roteeebro

Min gris <3

Minneslunden på Sollentuna Kyrka

Farmor farfar morfar och mormor <3


Sollentuna kryka

Per Ledin är ju en jävla stjärna alltså!
Först drar han på sig 2+10, sen hinner han va på isen i ett halvt byte innan har får 2 min. I tredje perioden får han 2+10+20 min. Han leder utvisningsligan på 76 min. Tvåan har 35 min. #wow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar