söndag 25 november 2012

Det är så att man kan ta på besvikelsen.

Orkar inte skriva något om matcherna. Börjar tro att 'den vinner som är trägen' är en myt.
Ändå har det varit en rolig helg och det känns som man kommit ytterligare ett steg närmre tjejerna! Det är riktigt guldklimpar allihopa :)
Och som grädden på moset ska vi stanna i Uppsala och inte i Väsby som jag hade hoppats på. Då hade nämnligen pappa och Malte kommit så att jag hade fått gosa lite med honom... Malte alltså!


Det är något med min näsa. Hela helgen har den kliat och jag måste ha slagit världsrekord i antalet nysningar. Även fast jag har tagit en allergitablett så hjälper det inte, så det får bli amputering.

Imorgon ska jag jobba 10-20, och jag ser faktiskt fram emot det! Vi kommer nog komma hem vid 2-3 tiden inatt och sannolikheten att jag kommer se ut som en gympapåse är stor. Men we like it! På med snickartröjan och kööörbarakööör! 

Sen skulle jag vilja hålla en tyst minut för mina naglar. Idag, den 25 november, åkte de av. Sorgen är obeskrivlig.

Har inte mycket batterier på datorn, eller telefonen för den delen. #otipp #skandal #avgå
Därför blir det inte mer än såhär för ikväll....

Maja och Ida kan va de sötaste guldklimparna av alla! #Tänk inte för fort, vänta på dom som tänker efter.

Ryktet säger:
- att det snöar i Jönkan

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar