onsdag 7 november 2012

Det ordnar sig, eller hur?

Jag har, och jag måste faktiskt använda äntligen här, kommit hem till Jönköping.
Det känns på ett sätt fel att säga hemma om Huskvarna, men samtidigt är det här jag bor. Hemma för mig kommer alltid va där man har sina nära och kära. Men ändå, man kan ju inte få allt...

Vad har jag gjort hemma (Stockholm alltså ;)) då? Det känns som om jag inte har fått nånting gjort men samtidigt har det inte varit en ledig stund!
Var på bio med familjen i söndags, bytte däck på bilen, fixade naglarna och åt middag hos Lindes i måndags, lunchade och fikade med systrarna Linde och Lollo i tisdags, och träffade Lisa såklart!
Alldeles lagom mycket har jag hunnit med alltså! Och har fått med mig så mycket saker hem att jag blir alldeles konfunderad över va jag ska göra av allt.

Nu gäller det bara att tiden ska gå så fort som möjligt fram till lördag. Då ska jag tömma mitt hjärta och ställa allt till rätta! (DET RIMMADE, typ)

En liten powernap på det här så man är fit for fight till pracken!

Som jag har letat
Som jag har väntat
Det är så enkelt
Nu vill jag ha dig


 Fan Lasse, du har gjort låtar om allt. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar