fredag 30 november 2012

Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart

Kan ju, som alla andra vid det här laget, också konstatera att snön har kommit till det avlånga landet Sverige. Tjugo spänn på att det är borta inom en vecka...

Nytt att förtälja från Huskvarna/Jönköping då? Allt knatar på i samma lunk och veckorna går i ett.
Jag har äntligen tagit mig modet och köpt balsamvinäger, och nu har jag ätit lasagne med sallad tre måltider i rad bara få att få ta det! Vet inte om det har att göra med att det ser ut som chokladsås att göra..


Inga jordskalv där vi bodde. Ingen frös och ingen svalt.
Men det skälvde när du rörde vid mig. 
Lars W.

Nu ska jag över till Sabbe! Hon, jag och Madde ska baka peppisar! :D


Övrigt:
Förresten har Tommy och Annikas god hjälpsamhet klassats som medskyldighet.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar