torsdag 1 november 2012

Dansa Bonne dansa!

Jag är stolt över den här fisen!
Har haft pepptalk med Sofie i nästan två dagar nu inför hennes arbetsintervju på Niscayah!
Nu ringde hon mig och berättade att det hade gått jättebra och att hon hade, som chefen sa, gjort ett väldigt gott intryck! Fasen va stolt man blir :) <3

Till följd av min flytt hemifrån (dvs dåligt varierad kost) lider jag troligtvis av vitaminbrist. Så fick bege mig till apoteket och inhandla lite preparat. Det går bara utför, det ska gudarna veta. Inte blir man yngre heller...

Borde ta mig i kragen och fixa middag och matlåda till ikväll och imorgon. Det blir ingen träning ikväll, men jag har redan tränat så tro inte jag ligger på latsidan inte. Vi ska spela curling med laget! Jag har provat det en gång tidigare, sista året på gymnasiet, och jag tror inte det blir lättare den här gången. Vi skämtade lite i laget att vi kanske skulle ta och ta med hockeyutrustningen för att undvika fallskador. Men nu när jag tänker efter tror jag ingen skojade.... 


By the way:
Jag skulle definitivt ägna mer uppmärksamhet om säkerhetsvideon på SAS såg ut så här!

Det nya förslaget om att höja åldersgränsen till 25 är bedrövlig. #avgå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar