tisdag 20 november 2012

I burn up in your atmosphere

Det är svårt att veta vilken ände jag ska börja i, men som alltid är det väl bäst att ta början först.

Tänkte att jag skulle ta cykeln ner till centrum och sola lite i måndags. Tror in jag hade luft i däcken eller? Nej det hade jag inte. Så det var bara att snällt knata ner, med ryggsäck bör tilläggas eftersom jag hade tänkt handla på vägen hem. Walk of shame, ryggsäck-style. Varför ska någonting som är så praktiskt vara så fult? Kan nån förklara det för mig...

Min mamma brukar säga att bränt barn luktar illa. Det har jag själv fått känna på... den där lukten av bränd hud när man kommer ut ur solariet är vidrig! hua

Kommer till hallen senare på kvällen och vi har fått omkl 6, som antingen är mycket mindre än 5an eller så var vi betyditg fler än va vi brukar va. oklart
Hann dock bara vara med på fysen i en halvtimme eftersom jag hade individuellt samtal med coach. Sånna samtal är alltid lika spännande, ibland känns det som man säger saker bara för att ha något att säga. Vad är det som motiverar dig att komma hit 25 timmar i veckan? Vilka krav kan vi ställa på dig? Vilken roll har du i laget? #självrannsakan

Patrik har hälsat på mig sen igår, och som alltid så trodde jag han skulle komma sent varpå jag tog god tid på mig att jogga ner och duscha efter träningen. Men det visade sig att det var min tur att va sen, ooops! 
Vi tittade på Batman och fikade, myste och hade det bra! Och jag showade off mina nyuppsatta hyllor! (bilder kommer senare)
Vi kom in på vilken slump det egentligen va att vi träffades överhuvudtaget! Om någon hade valt mig före, eller om han stått på andra sidan rummet, då hade jag aldrig lärt känna honom.
Och när man tänker efter så är det ganska mycket i livet som påverkas av de små val man gör. #fascinerande #tänkom
Men summa summarum så är jag väldigt glad att det blev som det blev och att det är som det är!

Ikväll blev det Twilight med några tjejer i laget! Skönt att komma ut och lufta sig lite.



om du var ett hav vore jag en våg
om du va himmelen skulle jag ha vingar


Dagens låttips:
Miss Li – Backstabber Lady

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar