söndag 4 november 2012

Jag är en del av en underbar dag


Över tusen sidvisningar! Det lyfter vi på hatten för. (förtydligande: sidvisningar totalt, sen jag började)

Det har varit en riktigt lång dag för Lindström idag. Blev väckt 05:04 av att telefonen ringer och efter det kunde jag inte somna om. Inte efter ett sånt samtal, det vore otänkbart! Om man kan få träningsvärk i smilbanden så kommer jag ha det imorgon! Så jag fick en väldigt bra start på dagen :)

Vid elva-snåret så åkte vi till Bromma Blocks och jag hittade äntligen mina tights i rätt storlek! Det var nästan ingen skillnad på small och medium så tog S, och om någon har invädning och tycker jag ser ut som en stoppad krov så är intresselådan ute vid soptunnorna.
Köpte även nya löparskor, mina gamla är som mockasiner. Kanske är bra för knäna att byta ut skorna.
snyggast på gymmet!
   
min nya mössa också! 


Jag har en så snäll pappa som ger mig så mycket saker! Man ska tacka sia lucky stars att man har så fina föräldrar, inte alla som har det så bra som de flesta av oss har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar