torsdag 1 november 2012

Vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Och här sitter jag i min soffa. Riktigt tandläkarväder idag igen, som vanligt. Sist jag såg solen va förra torsdagen och då va det i ett solarium. Men det känns som vi har det iallafall bättre än människorna i New York. Här simmar det inga hajar på gatorna.

Jag håller på att läsa alla Harry Potter-böckerna och är för närvarande inne på bok 5.
Och jag säger bara: 

Och nu från en sak till en annan så har jag hittat mina drömträningstights. Om man nu kan ha något sånt. Dom är så snygga så jag dör! Tänker svänga förbi Linköping på hemvägen på lördag bara för att prova... åh mums!
Förresten har jag tänkt på hur många ställen det finns i Sverige som slutar på -köping! Köping, Norrköping, Söderköping, Nyköping, Linköping, Lidköping, Malmköping, Jönköping, Falköping, Enköping och Äsköping. (tack 118100)

Jag har en ganska bra förmåga att börja prata om andra saker. Fråga Lisa bara hehehhe! Men vad ska man säga, min hjärna är fantastisk och jag måste få lufta alla tankar.

Förresten kan ju dessa va bland de coolaste jag har sett!!

Vilket jävla random inlägg. #ridå #avgå #skandal

Låtar på hjärnan just nu:
Petra Marklund – Händerna mot himlen
Alicia Keys – Girl On Fire
Frank Ocean – Thinkin Bout You

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar