söndag 18 november 2012

Uppåt, frammåt

Torsk mot Linköping trots 2 fantastiska perioder. Men man måste hålla ut i tre, annars är det ju ingen mening med det hela.

Kom hem vid cirka 17 och slog på tvn, och nu är klockan snart 21. Utav dessa 4 timmar tror jag att 3.45 har varit reklam. Det är helt sinnessjukt vad man översköljs av reklam, det är så att det står en upp i halsen.

Imorgon ska jag leka arga snickaren. Det är äntligen dags att få upp saker på väggarna här hemma! Så efter jobbet härom dagen så.... jag kan ju inte säga att jag åkte till Ikea för jag var ju redan där, men ni förstår! Hursom, så köpte jag tre tavelhyllor och ramar samt lite ljus! Det kommer bli supermysigt. Om jag får upp skiten dvs. Har ju betongväggar här hemma... Fick låna en betongborr av världens bästa matris-Mats! Men det betyder ju inte att skiten kommer upp av sig själv!

Nästa pilsner blir att hitta något att stoppa i tavelramarna. Jag gillar att pyssla och så, det blir lite mer personligt, men då är det massa papper och pennor som måset inhandlas och det har jag väl kanske inte lust med... Men skam den som ger sig!
Gud va sugen jag blev på att shoppa hihi :O

Per Ledin aka min idol visar hur man firar ett mål!
Han är så jävla cool! Även skön intervju efter matchen! #kööörbaraköööör


Le! Livet är för kort för att va ledsen.


Tre avslutade:
- Det är ett mysterium för mig att de visar innebandy på tv. 
- Ska aldrig mer köpa cashewnötter med ostsmak. #blä
- Det är LÄSKIGT SOM FAN när grannarna håller på med saker som låter. #SeriöstRädd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar