fredag 9 november 2012

Take care

Ber uppriktigt om ursäkt för att jag har slackat efter i uppdateringarna om mitt händelserika liv.
Har två ursäkter; 1. jag har jobbat och åkt direkt till träning. 2. jag har en sån fruktansvärd träningsvärk i varenda muskelfiber i mina armar.
Vi har kört överkropp i två dagar nu och vi kommer fan se ut som hulken allihopa till sommaren. 
Förövrigt har jag fått två mystiska blåmärken på ryggen, och jag har ingen aning om hur jag fått dom. Är lite smygstolt eftersom jag aldrig får blåmärken. wootwoot

Jag hade en sån där jobbig dröm inatt. Först så stod jag och skrek på min gamla tränare att ingen gillade honom och att ingen ville ha honom där. Och då svarar han att han aldrig ville ha mig där och att han hatade mig. Och då kom jag inte på något tillbaka och så står man där och ser bara dum ut.
Och sen helt plötsligt var jag hemma i Sollentuna och skulle gräva upp morsans rabatter. Då är det nånting som börjar röra sig i marken... upp kommer en skata med massa larver och maskar som äter på den huvud. Förstår ni paniken?! Det var verkligen så jävla äckligt och så verkligt!!


Idag ska jag faktiskt ta och städa lite, ser ut som fan här hemma. Hittade en ostbit i besticklådan liksom.
Det slog mig häromdan att jag är fan en riktigt ungkarl (ungmö låter så tarvligt). Disk överallt, smulor på golvet, spagetti och köttbullar, vissna blommor.
Nej så här kan vi inte ha det. Om jag skulle ta och bädda sängen idag kanske....

Som sista grej kan jag delge att jag tycker att det var bra att Obama vann presidentvalet. Jag gillar honom, han verkar trevlig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar