söndag 11 november 2012

Walking on a dream

Nu skiter jag i vad Sofie säger, det kommer bli ett långt inlägg! #rebell  #görvadjagvill

Det har varit snabba dagar! I fredags så träffa jag Stålis i hallen och han misshandlade min knän. Schysst som fan av honom att ta sig tid att komma ner till hallen en fredageftermiddag när vi inte har någon träning! Hatten av

Denna vecka har varit kaos i klubbväg. Två träningar. Två trasiga klubbor.
Skulle lägga iväg en pass när jag kände att det var lite väl mycket svikt i bladet och där ser man, fanskapet va av.
Bara att åka till Intersport och tjacka en ny. Blev en Bauer den här gången, riktigt längesen sist. En gammal Endure hade man för några år sen. Mitt i- cupfinalen i Globen och bladet fastnade i en spricka i sargen. Tack för den.

Sen åkte jag till Patrik i mjöllan och stannade hos honom till lördag kväll. Killen lär mig hur man optimerar sitt slappande. oh boy!

Lördag kväll var det gasen i botten ner till Jönkan igen för lite lagfest! Temat var svenskt och jag kommer i mina Ikea-kläder varpå jag får frågan, har du varit och jobbat?
Förlåt men eh? Nämn en grej som är mer svenskt än Ikea? Nån? Ingen? Nej jag tänkte väl det...
Ger mig själv priset för bästa utklädnad och en klapp på axeln.
Sen gick vi ut på Sliver, och jag måste säga att jag var städad som fan! och ibland är det tur att folk på dansgolvet är snälla, på tal om ingenting!
Var en kille som kom lite nära och som inte var den fräschaste killen på stället för att uttrycka det milt. Då vände jag mig och och bad en annan kille att ställa sig emellan. Han flinar lite nervöst och undrar väl om jag ska klappa till honom eller nått, men han fyllde sin funktion och ofräscha killen försvann! Thank you random citizen!

Imorgon ska jag jobba från 8 till 17, sen direkt till hallen och få "behandling" för knäna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar