onsdag 14 november 2012

min älskling har ett hjärta av snö, lika vasst och skört som skaren

Klarvaken sätter jag mig upp när telefonen blippar till. Fan är det redan dags att gå upp... Men nej klockan va bara 00.10!! Det här är typ den bästa känslan som finns och jag tror faktiskt att samtliga kan räcka upp handen på det!
Sen att jag blev väckt av ett fint sms gör det hela ännu bättre :)

Idag har jag verkligen slitit som ett animale på jobbet. Det kommer några höjdare inom Ikea till varuhuset på torsdag och fredag och ska typ "kontrollera" att allt ser schysst ut. Och självklart har alla avdelningar drabbats av panik och ska byta ut i princip allt. Det va där Lindström kom in i bilden. I tre dagar nu har jag monterat, burit, puttat, rullat och svettats. Gudarna ska veta att det är jobbigt att montera en 89 kilos sängstomme, solo. 

Imorgon ska jag sova. Blir nog amerikanska pannkakor till frukost, eller scrambled eggs! Sen måste jag nog handla igen om jag inte ska svälta ihjäl..

Godnatt Gullan!
Hur söt är inte den här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar