onsdag 28 november 2012

fo reeeeeaal?

Jag är inte lika svettig som Per Morberg och jag har inte lika konstig dialekt som mat-Tina. Men fy satan vilka goda biffar jag gjorde! Efter den absoluta matkrisen, dvs. tomt i alla skåp, åkte jag och storhandlade. Från och med nu lovar jag att följa med mamma och handla när hon ber mig, för ah-ma-gad va tråkigt det är att handla själv. 


Det är så bra när pappa förstår mig!

En bild på svarta stenar. och vatten.

Tandläkarväder i Huskvarna

Det är tur att de säljer tuggummi previs brevid surkålen...


Matade ankor med mitt gamla bröd!
Tror även jag gjorde tre stycken 3åringars dag när det fick
bröd av mig att kasta.
Förresten ska jag nog börja tro lite mer på det där med karma. Lät en kille gå före mig i kassan eftersom han bara hade två varor, och sen när jag stod och packade mina saker kom det fram en tant och gav mig en vara som jag höll på att glömma!
Vad man ger får man tillbaka!

Jag tycker Halebopreklamen är så himla söt!
"du kan ju inte messa henne sådär ofta!"
Men jag är ju kär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar