tisdag 30 oktober 2012

I love to love but my baby just loves to dance

Det blir en BB nu. Det vill säga BildBomb eftersom jag inte orkar sammanfatta denna helg i ord. Fyfan va jag sliter för att hålla er nöjda...
Plus att jag har hört att en bild säger mer än tusen ord så här får ni femton tusen ord.
Det är denna tiden av året nu.
När man måste sätta sig i bilen tio min innan man måste åka för att få bort imman

Jag är så jävla Pataholm.
Ingen materiallirare här inte. Polokrags-issningen är bara för att den har spruckit där..

HV dam i Jnytt

Världens minsta clementinklyfta?

Denna tillägnar jag min älg-älskande mamma!

Barnbestick meets vuxenbestick

Kan ha fått en 2+10 i helgen.
Jävla brudjävel vände på sig...

Reko utsikt från mitt hotellrum.
Som jag för övrigt fick ha för mig själv.
#Foreveralone eller #Värtsomfan

Men jag gjorde måååål!
Så kan väl säga att man gick +/- noll

Man ska inte klaga.
Barnen i Afrika allt det där, men det här va vidrigt.

Bångbro herrgård i Kopparberg, där åt vi.

En likadan (nästan) farfarsklocka som vi har hemma!

På hemvägen blev det favoritfilmen Pride and Prejudice

Min förmåga att steka köttbullar har tillsynes gått upp i rök...

Vi har krigat i två dagar nu för att byta alla sängar i studion.
Lisa krigar med de där "?&%@-fanskapetsbenen"


Sen vill jag hälsa till Linn Rickmo!! Hej hej Linn!!

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar