söndag 14 oktober 2012

a smell of wine and cheap perfume

Det känns som om jag precis skrev det här, men ytterligare en helg är slut.
En omgång spelad, tre kvar.

Vet inte riktigt vad jag har lust att förtälja ikväll. Torsk mot AIK och Segeltorp, blåmärken och jävelskap. Men det finns inget lite glass inte råder bot på!
Malte har iallafall fått sova på hotell och ätit baconfrukost så han är nöjd, nytt gosedjur fick han också. Bortskämd gris! 

Det var helt fantastiskt att få träffa mina underbaraste vänner i AIK igen. De är verkligen min andra familj, även om jag har flyttat hemifrån i dubbel bemärkelse.

Äh fan, det här vart ett skitinlägg. Nu går vi och lägger oss istället.
Over and out.

Idag såg jag historia live.

För övrigt:
- "Bara att ta nya tag" börjar stå mig upp i halsen.
- Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.
- Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar