söndag 7 oktober 2012

Satan i gatan

Ytterligare en helg är slut.

I fredags kom världens bästa syster och världens bästa kompis ner för att stanna över helgen. De svängde förbi mig på IKEA innan de åkte hem till mig, och när jag kom hem så hade de bakat kakor, tänt ljus och blåst ballonger! På matbordet va en liten hög av presenter och vi firade min födelsedag!
Jag fick ett par Canada Snow-tofflor av mamma och pappa, två toppar från Hollister av Sofie och en vit klocka från Regal av Lisa! Tack <3
Middag, ljus och presenter!
På lördagen tog jag med dom ner på stan. Sofie är extremt noga med att påpeka att vi är i en småstad, "har dom ens det här i Jönköping?"

Lite hockey blev det i helgen också! Först mötte herrarna LHC och förlorade med 1-4 och vi spelade efter och torskade med 2-4. Så ingen bra helg för HV71...
Det var den enda matchen vi kommer att spela i Kinnarps den här säsongen, bra för att den är så jävla varm men dåligt för att det är roligare och lockar mer publik!
Lite oklart vad jag gör helt ensam vid sargen.


Tre sista:

- Idag kan man läsa om Thorsten Flincks böld i underlivet på Aftonbladet. #BreakingNews #TackMenNejTack
- Insynen till mina grannar är i en klass för sig.
- Träffade min granne som spelar Lady Gaga på kvällarna. En man i 55+ åldern...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar