onsdag 3 oktober 2012

Man har bråttom dit sen är man där

Jag har börjat vända på dygnet och det är inte bra! Igår gick jag och la mig vid 00.30...
Okej vända på dygnet är väl kanske att ta i, men jag går och lägger mig senare och senare på kvällarna.

Vid Jönköpings hamn finns det en gång ut i vattnet. Där kan man sitta på en sten och kontemplera.
 Gick ner till Huskvarna C idag för att kolla läget. Har egentligen nästan aldrig varit där! Systembolaget och Ica gills liksom inte. Jag har flyttat till en fantastiskt vacker stad, inget slår förstås Stockholm, men Jönköping ligger på en stabil andraplats!





Äntligen är hösten här!
Jönköping ligger kanske som bekant vid Vätterns södra strand, nedanför ett bergigt landskap. Nästan som i en dal, och längs hela "bergsväggen" är det lövskog som nu har börjat byta till vinterpäls.



 









Dagens låt:
Lars Winnerbäck - Hjärter Dams sista sång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar