torsdag 11 oktober 2012

jag ligger gömd under löven

Ibland förstår jag mig inte på min kropp. Jag sov till 10.40 idag, och det har typ aldrig hänt tidigare i världshistorien. Imorgon ska jag iallafall träffa Nicko och träna vid elva, så då måste jag upp i tid!

Olofs nya stjärngossestrut
Olof, eller Oscar som han egentligen heter, gjorde min dag igår! Han envisas med att kalla mig Stjärnan efter vår vinterutbildning i Ramundbergen. Det var nämligen som så att vår grupplärare tyckte jag var bäst i gruppen och sa att jag var gruppens lilla stjärna på examinationerna. Och det var Olof inte sen med att påpeka om och om igen!
Vår lärare glömde också bort att hans riktiga namn var Oscar, så det fick bli Olof istället. Mycket roligt!

Så helt random fick jag det här Face-messet av Olof igår! Då har han lagt in min bild på stjärnorna på en stjärngossestrut! Priset på 400 spänn är för övrigt diskuterbart..

Idag har jag cyklat på Stålhingsten för första gången! Sadeln var alldeles för låg så hade konstant mjölksyra de 15 minutrarna det tog att cykla till ishallen... vidrigt!
Blev lite lätt gym och sen upp på hingsten hem igen, alldeles lagom första tur!

Hade lagfoto idag också. Och som på beställning hade man en dålig hårdag! Förstår inte vad det är med mitt jävla hår, det gör inte som jag vill!!
"Om ni köper korten så får ni dom gratis." Vänta, va? Coach slog huvudet på spiken tror jag...

Tre korta:
- Ett
- sällsynt 
- exemplar 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar