fredag 12 oktober 2012

Du är ung men jag är yngre, jag har nyss fyllt 21

Att lyssna på Gyllene tider i oktober är lite som att lyssna på julskivan på första dagen på sommarlovet, speciellt i omklädningsrummet.
Och man vet att hockeysäsongen har börjat (eeh... hållt på ett tag) när valkarna i händerna blir kraftigare. Jävla manshänder.

Idag har jag mysgymmat lite med Nico, dvs cyklade i 15 min sen stretcha. Måste känna mig fit for war inför morgondagens match! Tjejerna skrattade åt mig på träningen när jag sa att jag skulle äta taggtråd till frukost. Gör man inte alltid det inför match?
Måste bara lägga till att Per Ledin hälsade på oss! Igen! 

Hämtade min ring som jag köpte till mig själv i födelsedagspresent idag "nere på stan". Måste slagit i huvudet eller något för den såg inte ut som jag minns, men fin var den iallafall! Måste bara fixa till mina naglar hos Vickie så att man ser presentabel ut!


En samling bilder
I Mjölby finns det en rondell med en stor potatis i. wtf?

Im a big fan of yours!

Att köra "hem" känns alltid bättre i solsken

På väg hem, utsikt över Vättern

Huskvarna

Idag skulle Lindström parkera nära tydligen.

Överträffade mig själv idag! Egentligen spelar det ingen roll att bilden är åt fel håll. Pajen ser ju likadan ut..

Kvällens topp 3 GT-låtar:
1. Ljudet av ett annat hjärta
2. När vi två blir en
3. (Kom så ska vi) Leva livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar