tisdag 2 oktober 2012

Your time is up

Jag skar precis av mig halva fingret och det är nästan inget skämt. I vanlig ordning har jag under dagen byggt upp ett stadigt diskberg. När jag skulle diska den största kniven jag har så slant jag med diskborsten och skar mig på pekfingret. För övrigt bör det tilläggas att jag redan har tre (?!) papercuts på just det fingret.

Träningen var inte lika grisig som jag trodde, visst att det var jobbigt men det var inte j.o.b.b.i.g.t. Tränarna har bestämt att måndagsträningarna ska vara mycket skridskor så att vi får upp farten.
Vi körde långdistans på fysen, 50 min cykling. Det var längesen jag svettades så mycket, men satan va skönt det är. Då vet man att man har gjort ett bra jobb, plus att jag hojjade 3.5 mil!
På isen körde vi mest skottövningar vilket är behövligt för vi måste få igång målskyttet. Sen när det var tjugo minuter kvar, så blåste coach i pipan. Och jag svär att man vet direkt, man känner det liksom på sig, när det är dags för skridskoåkning. Men det är bara att bita sig i läppen och köra!

Imorgon blir det jobb 10-18. Ska bli kul att träffa alla work buddies igen, och jag sätter en kanelbulle på att det finns något för mig att montera imorgon!


Tre sista:
- Jag avskyr karaoke. Avskyr.
- Jag fyller år på torsdag.
- Jag borde verkligen gå och lägga mig.

XOXO
Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar