torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullens dag

Jaha då var den stora dagen över. Kan med gott samvete säga att utav min hittills 21 födelsedagar har denna hamnat på Topp 3 listan över de sämsta. Men imorgon kommer Lisa och Sofie ner så då får jag iallafall en födelsedagskram i efterskott!
Jag har alltid spelat i lag där det har varit tradtion (läs regel) på att den som fyller år tar med sig tårta. Så är det inte i HV och jag tror jag plockade några poäng när jag bjöd laget på glass! Ribban är höjd.



 Världens bästa familj <3

Jag fick ett paket tidigare i veckan, och det har legat och sucktat mig! Det innehöll ett par nya skinnhandskar från mamma, precis vad ja behövde, har supit bort mina gamla. Fick även två kort, varav det ena varnade för hängpattar nu när man börjar bli till åren.... tack.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar