tisdag 23 oktober 2012

just like the time before

Fick rapport om att pappa sitter och tittar på sitt favoritprogram. Svenska Hollywoodfruar.
Min pappa är en skvallertant innerst inne! Han älskar hemlisar och är sämst på att hålla dom hemliga...

När jag hade sorterat min tvätt i de fina blåa IKEA-kassarna och skulle bege mig neråt tvättstugan, så kan jag för mitt liv inte hitta tvättmedlet. Jag måste ha förlagt det någonstans.. i min 42 kvm stora lägenhet. Hursom så fick jag sätta mig i bilen och börna till ICA och köpa nytt. Och jag hittade det mest underbara mjukmedlet (kan även va sköljdmedel, fortfarande oklart). Måste faktiskt erkänna att jag sniffade på varje plagg som jag hängde upp på tork haha!

Emelina knopp

Har även köpt nya påslakan idag! Tyckte det var dags att uttöka förrådet och inte bara ha mitt Johnny Depp-lakan, Alhgrens bilar och ett med teknade hundar på... fyfan..

Nyponros


                                
Egentligen skulle jag inte ha jobbat imorgon men chefen ringde och frågade: Vill du fortsätta ha en ledig dag eller kan du jobba?
om jag vill va ledig eller om jag vill jobba? ja du... good qestione..
Ja nej men jag kan jobba imorgon, 11-16 man tackar! Egentligen hade jag tänk städa här hemma, ja mamma du läste rätt, men det får jag göra på torsdag istället.
Och förresten mamma, jag har vattnat orkideérna och dom är jättefina. Men den andra blomman du gav mig har jag försökt göra konstgjord andning på nu i två dagar men det ter sig inte. Sa ju att du inte skulle köpa lättdödade blommer åt mig!!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar