tisdag 2 oktober 2012

Då går jag hellre hem

Jag är extremt skeptisk till Bloggers statistik. Enligt dom så har jag läsare från Turkiet, USA, Italien etc. Det är än så länge bara tre personer som vet att jag har en blogg.... Och varken min syster eller bästa kompis är italienare?


Har sovit som en kratta inatt, vaknade tre gånger för att jag behövde gå på toa. Och så har jag börjat drömma så himla mycket att jag inte känner mig utvilad när jag vaknar på morgonen. Inatt tillexempel så drömde jag att jag var utomlands och gick igenom en marknad. Men jag hade bråttom till jobbet och hade glömt matlåda! Man ba jaha? logik tack? Men det är lite charmen med drömmar också.

Slog till och gjorde en gofrukost idag! Som vanligt med värmda blåbär och hallon till yoghurten, men idag blev det en latte och två knakmackor också. Inte hotellfrukost kanske, men gott var det!

Jag saknar grevegrisen! Världens bästa Malte <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar