tisdag 2 oktober 2012

KRISTERS RIS! HIPPIE PEACE!

Pingviner är bra konstiga djur. Fantastiska, men bra konstiga!

Idag har jag slagit i mitt finger fler gånger än vad jag skulle ha gjort om jag inte hade skurit mig. Skärsår är satans påfund. Och två kunder skar sig på våra måttband. Ikeas måttband är satans påfund.
Annars har det varit en bra dag! Hände inget märkvärdigt, kan dock tillägga att jag bara monterade en korg idag! Så jag bjuder alla på en kanelbulle!

***VARNING*** Nedan är endast ointressant läsning. 
Fick göra testköp idag för första gången. Då får man en lista på varor som ska kontrolleras så att de är rätt monterade och rätt uppställda för kunden, hela och rena samt har rätt prismärkning. Jag som är lite åt det administrativa hållet gillar att fylla i rutor och bocka av saker, tycker det var roligt faktiskt!
***TRÅKIG LÄSNING SLUT*** Eller ja... det beror ju på vad man finner intressant och tråkigt...

När det drar sig mot november så ska jag köpa en ljusslinga att hänga upp i mitt hem! Planering är A och O.


Tre sista:
- Det luktar väldigt gott i skåpet jag förvarar mitt tvättmedel.
- "Jag har väldigt enkel smak. Bara det bästa är bra nog." - Oscar Wilde
- Mamma vill att jag ska komma hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar